Pe cine reprezinta ASSAI ?

Asociatia service-urilor independente – ASSAI e in tot si-n toate. La emisiuni TV legate de asigurari, la manifestatii in strada impotriva ASF dar si alaturi de transportatori in demersul lor de a reduce preturile la RCA. Cristian Muntean, liderul ASSAI cumuleaza toate epitetele posibile. E un guru al informatiilor din surse oculte, o Mama Omida a tot ce misca in domeniul asigurarilor. Vreti sa stiti cand va fi schimbata intrega conducere a ASF ? In octombrie, va spune Muntean in direct la TV. Vreti sa aflati de ce au dat faliment Astra si Carpatica ? Tot Muntean va explica, pentru inlaturarea capitalului romanesc de pe piata. E vocal, convingator , atinge latura emotionala a telespectatorilor, n-are nevoie de argumente. Carevasazica, un Rica Venturiano in varianta moderna, scuzati, pardon, bonsoir!

Pe cine reprezinta insa ASSAI, cati membri are asociatia si care sunt acestia sunt secrete mai strasnic pazite decat discutiile de la intalnirile grupului Bilderberg. Pe surse, la ASF nu se stie nimic. Omul e invitat periodic la discutii, isi da cu parerea, face presiuni, dar nimeni din echipa lui Misu Negritoiu nu i-a cerut vreodata sa vina cu o lista oficiala a celor pe care-i reprezinta. Sau macar buletinul. Asa , sa ne facem si noi o idee…

Vom afla insa cine face parte din ASSAI si va vom spune in curand. Apreciez o mana de ajutor pe surse sau in orice alt mod la office@editura-tandem.ro. Vorba aia, tradare, tradare dar s-o stim si noi!

One response to “Pe cine reprezinta ASSAI ?”

  1. Cristi says:

    Salut,
    Azi am aflat de blogul tau si citind printre titluri am ajuns la ASSAI. Vad ca nimeni nu a pus niciun comentariu.
    O sa fac eu unul.

    Din ce am auzit si din ce vad in activitatea mea, ASSAI e o mana de ateliere de reparatie, in jur de 170 care au facut lobby sa se modifice legislatia in domeniul RCA astfel incat asiguratorii sa fie la mana lor.
    Nu stiu daca cunoasteti, dar prin norma 23/2014 a ASF s-a introdus urmatoarea prevedere”
    La Art.51, pct. (5) Preţurile practicate de unităţile de specialitate utilizate în stabilirea cuantumului pagubei nu pot fi mai mari decât preţurile practicate de către unităţile de specialitate autorizate de către producătorii de vehicule, respectiv reprezentanţii din România ai acestora.”. Atunci s-au adunat in fata ASF o mana de oameni, (sursele zic ca au fost din galeria lui Dinamo), care la comanda ASSAI au facut presiuni sa se modifice acest articol din lege pe motiv ca limiteaza concurenta.
    Astfel a luat nastere Norma 2/2015 prin care s-a abrogat prevederea de mai sus.

    De ce? Pe cine afecta aceasta prevedere? Pai exact pe cei din ASSAI, care pentru reparatiile efectuate in baza unor polite RCA, solicita un tarif de manopera mai mare decat toate reprezentantele. Daca pentru un Logan, la reprezentanta in Bucuresti platesti 80 lei pe ora, la un atelier de genul celor de mai sus, tariful este 180 lei pe ora. De la unii din colegii mei am auzit de tariff de 800 lei pe ora de manopera. Cand a intrebat atelierul ce este cu aceasta ora, raspunsul a fost, “pentru ca se poate si este legal”.
    Mai mult decat atat, in sistemele de evaluare a daunelor, gen Audatex, DAT, Eurotax etc, sunt mentionate preturile de referinta pentru piesele de origine vandute de dealer. Atelierele nu vor achizitiona niciodata aceste piese direct de la dealer , ci de la magazine specializate, la costuri injumatatite sau cel putin cu 20-30% mai mici, dar vor factura la asigurator un pret dublu decat cel de referinta al dealerului marcii. De ce? Pentru ca se poate. Legislatia nu prevede nicio limitare a acestor costuri.
    Pentru aceste motive ASSAI este atat de vocal peste tot. Ii doare in gaura c…lui pe ei costul politei de asigurare, de cat platesc transportatorii pentru un RCA. Pe ei ii intereseaza sa poata factura fara limita.
    ASSAI – o asociatie a atelierelor de reparatie care nu au vreun acord necogiat cu asiguratorii si care s-au imbogatit pe seama asiguratorilor. In mod normal nici nu trebuie sa existe vreun acord intre asigurator si atelierul de reparatie in cee ace priveste raspunderea civila, dar s-a impamantenit ideea ca daca atelierul nu are o conventie cu asiguratorul nu iti repara masina.

Lasa un comentariu:

Your email address will not be published.