UNSAR si transportatorii isi impart premiile de excelenta

15171050_10155461578149128_5374518537128150577_n

Decembrie 2016. Se apropie Craciunul, saloanele de infrumusetare sunt aglomerate. “Ar trebui sa ma grabesc”, isi spune “lady in red”, maine e festivitatea cea mare, trebuie sa arat impecabil. O rochie rosie, s-ar potrivi cu parul meu roscat si cu Mos Craciun.

 

Doamnelor si domnilor, este gala Romanian PR Award, cea de-a 14 editie si UNSAR este invitata sa-si ridice premiul  obtinut impreuna cu Point Public Affairs pentru campania ” Viitorul sistemului de sanatate incepe ACUM”. Prezentatorul face un “laudatio” campaniei evidentiind demersurile facute de initiator. Sase luni de efort comunicational sustinut , concretizat in peste 70 de intalniri unu la unu cu factori de decizie din Guvern, Parlament, Banca Mondiala, Ministere, ASF etc. Peste 200 de scrisori oficiale si luari de pozitie in scris, trimise la toate nivelurile , participarea UNSAR la 6 conferinte tematice ba chiar si o  excursie cu jurnalistii- cheie etc.

 

Totul pentru atingerea unui obiectiv fundamental pentru industria asigurarilor – cresterea pragului de deductibilitate la asigurarile de sanatate de la 250 la 400 de euro. Si pentru ca toate acestea trebuiau sa poarte un nume, li s-a spus UNSAR, a concluzionat MC-ul in timp ce cu o mana ridica trofeul Golden Award for Excellence, la categoria Public Affairs, Advocacy, Lobby, pentru a-l decerna castigatorului.

 

 

Lumea aplauda, “lady in red”, reprezentanta UNSAR, intra pe tatami sa-si ridice premiul. Emotia o copleseste.  Cate nopti nedormite, cat zbucium, isi aminteste ea, pentru a ajunge aici. Si-a dedicat intrega viata UNSAR, fara sa tradeze vreodata cauza. Acum simte ca eforturile n-au fost in zadar. E pe scena, publicul ovationeaza, se simte ca o printesa in rochia rosie,  asortata perfect cu pantofii si geanta. Asta se numeste fericire !

 

Si ca in filmele cu happy-end, totul ar fi trebuit sa se incheie aici. Lady in red s-ar fi dus acasa sau la o sticla de vin cu prietenii pentru a sarbatori succesul. Castigatorii de la celelalte categorii, ar fi umplut si ei carciumele din zona Hotelului Marriott iar organizatorii ar fi tras obloanele, dornici sa-si numere incasarile din taxele de participare. Incet-incet, magia Craciunului i-ar fi cuprins pe toti, iar peste Gala Romanian PR Awards s-ar fi asternut linistea.

 

Numai ca viata bate filmul, ca sa folosesc un cliseu si ce s-a intamplat merita povestit, in continuare. Dupa acordarea premiului UNSAR  “Golden Award for Excellence”  prezentatorul evenimentului a anuntat onorata asistenta  ca la aceeasi categorie mai exista un premiu , “Silver Award for Excellence “.  Si acesta se acorda, atentie, sa bata tobele, Uniunii Naționale a Transportatorilor Rutieri din România pentru campania Transportatorii rutieri vs. criza de pe piața RCA. Revolta unei industrii.

 

 

Lumea a aplaudat din nou, generoasa, ba chiar din sala s-au auzit si doua vuvuzele. Din cauza zgomotului, sonorul pe linia pelican-egreta s-a intrerupt asa ca vom continua sa relatam din studio. Maestrul de ceremonii a respectat programul, facand din nou un laudatio pentru efortul campaniei transportatorilor.  La cele 70 de intalniri ale UNSAR cu factori de decizie, transportatorii au replicat cu 50 de camioane in Piata Victoriei , intr-un efort de comunicare de la manivela la pieton. La cele 6 conferinte  UNSAR, oamenii soselelor au contracarat cu 5 discursuri de la balconul  Parlamentului ale liderului Cristian Muntean  pe tema demiterii ASF si inca cinci aparitii la Antena 3 ale liderului Hagiu. Nu in ultimul rand, excursia cu presa nu s-a mai realizat, asa ca din cainele de paza al democratiei , cum este considerata presa,  a ramas doar cainele.

 

Luminile s-au stins la Gala Romanian PR Award, dar ecourile au ramas. La doua saptamani dupa duelul in premii al celor doua Asociatii rivale o stire anunta ca Guvernul a introdus si abonamentele medicale pe lista deductibilitatilor, in aceeasi limita de 400 de euro ca si asigurarile de sanatate. Ceea ce inseamna ca cele 70 de intalniri, 200 de scrisori, 6 conferinte, plus sumele aferente cheltuite de UNSAR, au fost cam degeaba. Au ramas insa rochia rosie, pantofii, geanta si, mai ales aplauzele !

Foto: facebook/Romanian PR Award

Lasa un comentariu:

Your email address will not be published.